Bilder & Information

Känns som att börja om från början nu. Det också en fördel för jag har något att skriva om ;)
Jag ska snart gå och lägga mig. Så jag skriver lite snabbt :P
Jag har berättat lite om mig själv och så. Jag fyller i alla fall 15 i mars. Jag har ridit på ridskola ett långt tag och har under senaste året ridit ponnyn Rhona ganska mycket :) Hon har varit underbar & jag älskar henne grymt mycket. Men jag vill ut och tävla hoppning, vilket hon inte får. Jag kommer blogga mycket om hästar, outfits, prylar och lite sånt. Även lite om min vardag. Jag kommer vara mer ärlig och utåtriktad här, kommer berätta vilka hästar jag provrider och jag kommer visa filmer m.m. Det betyder att ni kommer få följa hela min utveckling.








Söta fina ponny.
Är det något du undrar över?  Skicka en kommentar eller mejla mig på [email protected]
Kram Carro :) btw: ska fixa lite kategorier och så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0