Caroline Bågfeldt

Hej alla där ute. Stora som små.  Jag har precis startat upp denna bloggen och meningen var egentligen att jag skulle ha den med en kompis och att den inte skulle komma ut förens lite senare ^^ Dum som jag är råkade jag skriva namnet i ett inlägg (på en bild) Så jag har fått några besök. Framöver kommer det säkert bli en till som bloggar här. Men än så länge är det bara jag. Och det är egentligen just därför jag gjorde en ny blogg för jag vill blogga med någon och det går inte på : baraacarro.blogg.se min gamla blogg. Lite fakta :
Jag heter då Caroline Bågfeldt och har sedan ca 7 år tillbaka ridit på ridskola.  Har tävlat mycket klubbtävlingar och även tävlat dressyrallsvenskan div 3, ni kankse kan gissa att det var på ponny ? :)
Jag är delfoder på en ridskolehäst som tyvär inte får åka ut och tävla hoppning vilket fick mig att börja tänka på att skaffa häst. Såklart tog det långt tid innan mina föräldrar gick med på det men nu har dom gjort det och vi letar för fullt :) Har varit och kollat på en ponny som vi ska provrida imorgon. Sen ska jag försöka tävla mer än jag gör nu, så får vi se vart vi hamnar :)
Har ni några frågor kan ni mejla eller skicka iväg en kommentar. Just nu är klockan ganska mycket och jag har inte tid att lägga upp massa bilder. Jag kommer blogga ca 5 gånger om dagen nu framöver och hoppas på det bästa! :)
Ha det underbart

Kommentarer
Postat av: Lisa Davidsson

Hej! Vi har några hästar och ponnyer tillsalu! Axlundastuteri.webs.se.

2010-12-09 @ 22:31:18
URL: http://nattstad.se/daavidsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0