Dop + genrep

Har typ fullt upp idag. Ska snart gå upp ur sängen för att fixa några inlägg, förbereda & så ;) Sen vid 12 ska jag ivg på dop :) Har inte träffat henne än men My ska hon heta. Jag tycker det är jättefint. Hennes storebror heter Lucas. Måste också hinna fundera ut vad jag ska ha på mig! Kan ju faktiskt vara bra att veta.
Sen efter det ska jag i alla fall till stallet på genrep :) Det kommer vara ganska kallt med det får gå.
Det är allt jag ska göra. Hihi.
Kan bjuda på några egobilder ^^
Det var nog det jag hade att bjuda på för tillfället :)

Kommentarer
Postat av: Sofia Anderberg

Söt du är! :)

Svara gärna vem som bär klänningen bäst på min blogg!

Kram

2010-12-11 @ 21:13:52
URL: http://sofiajoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0