Jul uppdatering

Min uppdate har varit dålig jagvet. Men har inte haft orken. Igår somnade jag med datorn i knät och jag har verkligen inget att skriva om. Jag bytte bootsen igår i alla fall.
Sen vill jag säga att idag, imorgon och i övermorgon kommer jag knappt blogga alls. Känns som att detta är en tid jag borde tillbringa med min familj och släkt.
Så blir väll max 2 inlägg till idag, sen kommer ni nog få någon julklapp av mig, kankse 2 på julafton :)
Nu ska jag i alla fall kolla på näst sista avsnittet av julkalendern :)
PUSS & GOD JUL
Söt bild på Ebba & Sebban

Kommentarer
Postat av: Emmy

När du ser detta så kan du tinga mig eller komma hit för jag håller på att dö av utråkning :D<3

2010-12-23 @ 11:23:44
URL: http://eeemmiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0