Kom igen!

Fan vad jag är LYCKLIG :D
Jag vet inte varför, är bara så där överdrivet glad ni vet :P Helt underbart. Ska i alla fall ladda hem någon bra film som jag kan kolla på inatt :D
Imorgon ska jag till stallet och jag längtar. Var ett tag sen man var där. Hoppas på en massa ridning på lovet med. Ska inte vara med på någon kurs eller något på hela lovet alls, så kommer nog bli att rida för poäng m.m .
.
Kom igen nu allihopa fråga lite frågor. Ni tänker säkert att ni inte har något att fråga om, men även jag har saker INGEN vet ;)
KLICKA HÄR
Och så kan ni lyssna på en asbra låt :

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: haha x) nej, salt så det inte fryser

2010-12-25 @ 23:01:49
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0