Stark

Jag bara måste få skriva om en underbar & väldigt saknad person. Varken hon eller hennes kompisar läser denna bloggen men några vet nog vem hon är. Vi har kännt varandra länge, men på sista tiden slutat umgås, men det hindrar inte mig från att skriva detta.
Du är den starkaste personen jag känner. Du är den personen som kämpar mest, du kämpar för att e n dag kunna slå sönder sten med din hand. Även om det är omöjligt, ser du det som en möjlighet, du ser inga hinder framför fasst att dom är där. Du gör det omöjliga, det ingen av oss andra skulle klara av. Lever vidare när din lillasyster inte längre följer dina fotspår... Du kämpar och kämpar. Varje steg för dig och din familj är som att gå på en kniv. Jag vill så gärna kunna hjälpa till, men det finns ingenting någon längre kan göra. Hon föddes , levde, dog, begravdes.
Wilma Strange, den starkaste människan någonsin.

.
-Tilda, vila i frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0