Stryker detta

Jag har aldrig ridit så dåligt, har aldrig varit så ledsen, har aldrig velat dö så här mycket.
Kommer till stallet och känner mig typ gråtfärdig, ingen aning om varför, är bara allmänt ledsen. Går och borstar Freja. Hon biter mig i ryggen så det går hål i min 1 vecka gamla jacka, det går hål i min tjocktröja, min långarmade & mitt linne. Och så går det hål på mitt skinn & jag får ett stort blåmärke. KUL
Jag blev ju omskakad om man säger så, så satte bara på skydden och ställde in henne i boxen. Kunde inte vara med på teorin för skulle ringa alla skötarkursbarnen. Kände verkligen för att bara sätta mig och gråta och springa hem. Mitt humör låg på botten och jag skulle kunnat explodera vilken sekund som helst. Malin skämtade bort allting. Jag kunde inte göra så mycket för det sved och stack i ryggen och ja. Efter mycket om och men så red jag i alla fall. Kunde inte koncentrera mig alls och Freja var allmänt käftig, sköt upp bakbenen i luften hela tiden och var jättesur. Jag var fortfarande gråtfärdig, och kände inte alls för att rida utan bara åkte.
Slutpratat. Fine jag låter skittöntig, men så som jag mådde innan stallet så är det inte superkul att bli biten i ryggen & att hon tar sönder min jacka. Jag strycker ett stort fett sträck över denna dagen. Ska kolla hur fint mitt sår har blivit -.-
Jag brukar inte säga att jag hatar hästar och ska inte göra det nu heller, men så lite som jag gillar henne, det går inte att beskriva.

Ska sova nu. Tänker gråta ut nu. Tack.

Kommentarer
Postat av: DINmajja

Älskade hjärtat :(

låter inte alls skittöntigt! Man har sina dagar! <3

2010-12-10 @ 22:55:11
URL: http://hestochponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0