Trött som f*n

Gissa om jag är trött? Senaste dagarna har jag typ lagt mig vid kl 2 och gått upp kl 7.
Idag gick jag upp vid 7 och det är helt sjukt vad jag är trött. Grejen är ju den att jag gör det frivilligt också :o Gud ja. Ska åka till stallet snart, vi ska åka skridskor och jag tänker be ngn följa med mig till hööks så jag kan byta det där pannbandet någon gång.
Men jag kommer bli dödad om jag inte är i stallet kl 9 så måste skynda mig nu. Kanske gör ett tidsinställt inlägg, eller så försöker jag mobilblogga x)
Hahahahhahaha- det var inte längesen jag såg ut såhär, eller okej ett och ett halv år sen men ärligt? Hur orkade jag sminka mig varje dag även om jag bara skulle till stallet ? Hhahaha, jadu. Jag ville vara en fjortis, och blev en wannabe typ ;P

Kommentarer
Postat av: Sofia Inelind

Hej ! regazzo är en c-ponny:)

2010-12-30 @ 10:11:48
URL: http://teamlersater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0