ALMÄNN INFO!

Tänkt informera om några saker så ni vet!
Blir ingen klubbdressyr för min del, Moa skulle vara med, men jag ska dit och fota i alla fall! Det är ju utomhus!

Jag är upptagen hela kvällen med Möte och Ridning!

Imorgon ska någon anna rida Dust sen han kom, Moa!

Nu ska jag ta på mina ridkläder och dra till stallet!

Det var något mer som jag helt glömde bort.. Men om jag kommer på det så ska jag säga det!
I alla fall idag så tänkte jag inte rida så hårt, blir nog ganska likt igår fast inte lika hårt. Har faktiskt aldrig sett honom så svettig som han var igår!
Jag måste sluta skriva sånahär inlägg.. dom är så himla tråkiga! x)
Eller vad tycker ni? Ni har blivit så dåliga på att kommentera :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0