CEPE

Nu börjar jag bli lite arg.. Jag kan fortfarande inte lägga upp npgra bilder, och jag printade precis en bild så ni skule få se hur det ser ut, men jag kan ju inte lägga upp bilden så ni får inte se.. Jag kan bara kopiera bilder från min blogg och lägga upp dom igen men inte några andra bilder. Och det suger..
Idag ska vi åka buss i 4-5 timmar igen då, tillbaka till New York. Där ska vi vara en natt och imorgon på eftermiddagen går vårat flyg hem mot köpenhamn och därifrån åker vi tåget hem hit till Kalmar, alltså kommer vi hem på måndag mitt på dagen. Och då ska jag direkt till stallet! 
Det har gått fort, känns inte som jag varit här länge alls, men någon gång måste man ju åka hem och imorgon är den dagen. För idag kommer vi nog mest sitta och dega på hotellet när vi kommer fram.

Okej, förlåt igen för ett supertråkigt inlägg..
Hemgång och förlust..
Haha, jag la upp bilden på BILDDAGBOKEN för att kunna kopiera och lägga upp den här, haha bilddagboke som jag ALDRIG är inne på, men älskar man sina läsare så gör man!
Glad chey innan matchen, andra minder efter.. :/

Kommentarer
Postat av: berta

Fin blogg!=)



Hur mår du?

2011-04-30 @ 20:25:36
URL: http://ryttarfliickorna.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: jo då fattar jag varför du använder väst på henne, om hon slängde av folk innan så kan det vara bra till en början så du lär känna henne mera :)

2011-05-01 @ 12:10:16
URL: http://amandanystroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0