dagen

ledig idag för gick i skolan i lördags i 3 timmar, helt värt det..

vaknade 08:08 av att mobilen ringde,det var syster och hon sa att nockie hade sparkat sönder fönster så blev
väldigt pigg fort & var ute på 2 röda! när jag kom ut stog nockie i stallgången,så vi började direkt med att
sätta på bandage på det lilla sår hon hade som det rann blod från hela tiden.. och ville hon ha bandage på sig?nej.. ko-sparkar 24/7 så bandaget satt hur bra som helst eller inte. när vi hade fått på bandage skapligt så
kom hovslagan som var en timme sen,så efter jag sprungit runt & gjort massa så gick jag in för att äta frukost
men det slutade med att min frukost stog på bordet och jag var ute? men efter ett tag satt jag inne och åt
min frukost.. haha

andra saker som hänt idag:

> ridit kelly dressyr i paddocken, hon gick PERFEKT !!
> ridit millie två varv på slingan
> ridit wilma två varv på slingan
> tömkört zac
> lagt upp kvällsmat
> mockat,spånat,fixat vatten osv
> tömt nockies box
> & nu ska jag hjälpa mamma att ta bort fönstret

de ni, rätt mycket faktiskt ;) men nu ska jag som sagt ut och hjälpa mamma.

upt: hovslagaren satt dit ny sko på nellan med sula, och han sa att hon inte hade hovböld och efter hon fick
på sulan har hon inte haltat,så hon vilar väll några dagar nu sen får jag nog rida henne igen! :D

/carina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0