Dust 5 april

Red inne i ridhuste som sagt. Och idag fick han ett pass på övergångerna igen. Det har blivit som bortblåst igen. Han bara springer, lossas bli rädd och allt man kan göra. I alla fall gick det bra, han blev inte rädd för något och koncentrerade sig riktigt bra. Dock ganska svårt att få det där drömläget i traven där han vilar på steget samtidigt som jag sitter ner. Antinger går det alldeles för snabbt eller så saktar han av. Så det är lite att jobba med. Galoppfattningarna har också gått tillbaka till noll.
Men imorgon ska jag rida lektion för Malin och då ska jag förhoppningsvis få en massa tips och bra saker. att träna på!

Ja, jag vet att jag har stolsits ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0