DUSTEN 14/4

Jag red som sagt inte idag utan lämnade över honom till min halvt handikappade kompis Moa. Hon gick på ett ben idag. Det roliga var att det var det benet som hon hade ont i som hon skulle hoppa upp med. Hade jag varit henne hade jag inte ridit, men hon hade bestämt sig.
Men innan longerade jag i alla fall honom en stund så han började slappna av lite och sen red Moa. Han jazzade när hon skulle hoppa upp men det gick trots hennes halva ben. Hon red med inspänningarna och det gick faktiskt riktigt bra. Förutom att han gärna drar med huvudet när han tycker det är jobbigt. Men hon rider honom himla bra och han gick fint så jag blev glader :D
Lite mindre nervös inför USA resan nu och hoppas han ska hålla sig på mattan.
Och så fick han lite godis och massa mys efter.
Men nu ska jag sova snart, fick också in kommentar om önskan på fler utrsustningsinlägg. Och det är superkul med förslag. Så jag säger, eran önskan är min lag. 
Utrustningsinlägg är påväg!

En riktigt ful bild på allsvenskalaget x) haha .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0