Fina du♥

(bild: favorit i repris. foto: sara)

Jag har helt och hållet växt ifrån dig. Både blivit förstor(eller inte långt ifrån) och jag kan knappt rida dig längre...
Det går bara sämre och sämre och jag tillbringar ingen tid med dig längre.
Vill kunna rida dig varje dag och kunna tillbringa all min tid med dig.
Du är så himla fin, snäll, bäst, bara så himla underbar.
Jag har aldrig varit superbra på att rida dig och vissa gånger har rent ut sagt varit ett helvete. Men när jag såg våra framsteg så lyste att litet leende i mitt ansikte.
Du har lärt mig så grymt mycket. Och jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig.
Men tiden med dig den är faktiskt över nu... Även om jag inte vill tror det så är det sant.

Jag ska inte sitta och skriva för mycket nu. Men jag saknar att ha dig som min "egna".
FINA FINA FINA FINA FINA BÄSTA RHONA! ♥


Och det är klart att jag älskar Dusty mest av alla.
Men vi har ju inte kommit så "nära" varandra än.

Bara för detta ska jag tillringa lite tid med Rhonisen idag! Galet vad jag saknar henne. Kanske till och med badar henne? (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0