Giraffen

Vi åkte inte in till stan utan till Giraffen istället. Och det blev lite nödvändiga saker som följde med hem.
Två mjukisbyxor från Team sportia, mina båda gamla är för små så fick bli två par nya.
En vit bh, en orange bh, en turkos bh, två par stumpor, ett par strumpbyxor, toffsar och ett supersött linne från Lindex.
Ett Schabrak och en tröja från Hööks. Schabraket ska jag inviga idag!

Vet ni föressten vilka jag träffade på hööks? Jo Helena & Hedvig som köpte Dixie utav KBF. Vi pratade en LÅÅNG stund om henne. Gud vad jag saknar den ponnyn alltså..


Kommentarer
Postat av: alice

SV: ja och nu på våren sommaren hösten så blir han lite isabellig i färgen :) får massa gula hårstrån xd

2011-04-16 @ 13:05:07
URL: http://binnastoy.blogg.se/
Postat av: alice

SV: kan försöka sen när jag åker till stallet :) bilden ligger uppe nu igen :)

2011-04-16 @ 13:31:05
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0