Godnatt typ

Mina inlägg är inte så roliga för tillfället. Men har inte så mycket att skriva om så tyvär får ni stå ut!
Idag har vi bara åkt buss i 4 timmar till washington! Iofs sov jag hela resan och det behövdes för har inte sovit ett skit i den andra sängen. Här däremot är sängarna grymt sköna, asstora (egen dubbelsäng) och 50 miljoner kuddar! UNDERBART.
Vi gick också en promenix efter middagen, och jag kan meddela att här går man i shorts och t-shirt kl 9-10 på kvällen. Det är 30 grader!
Och dom har pool här så vi hade badkläder med oss, men tror ni inte att den öppnar först i maj x) SEGT!
Men sola kan vi göra och det ska jag göra.
Vi har väll inga större planer på vad vi ska göra här, vi har redan varit och kollat på vita huset och så. Ja..
Jag bloggar mer när tiden räcker till och jag har något intressant att säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0