Halv åtta

Halli hallå och godmorgon! Har precis vaknat oh klockan är halv 8, jag har inte orkat ställa om klockan på datorn så måste kolla mobilen varje gång jag ska se vad klockan är. Idag är det i alla fall påskdagen tror jag och vi ska tillbringa dagen (jag tror) på madame tussaud och något mer. Det "museet" är ju större i London men jag ville gå dit och det ville dom andra med så då gör vi det :D Jag vet inte mycket mer vad som händer idag. Hemma i kalmar på KBF är det maskeradhoppning för dom små barnen och jag hoppas verkligen att allt har gått som det ska! Alla har varit duktiga m.m och framförallt att barnen har haft kul!
Jag vet också att min saknade bebisplutt har skött sig, han hade varit lite på tårna men moa hade skött det bra! Vad jag har fått höra :D 
Saknar honom massor!
CHARMIG BILD :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0