@ home

Trött, tröttare, tröttast.
Jag är galet trött, arg och inte frisk..
Kvällen blev jättebra igår, ända till min mage höll på att vända sig ut och in. Hade galet ont i magen. Vilade en stund och sen försvann det. Så jag gick och la mig och somnade på stört och så sov jag fram till kl 3 då jag vaknade av att jag hade galet ont i magen.  Jag fick typ springa till toan för trodde jag skulle spy. Medans jag kunde så smsade jag till min pappa som hämtade mig och väl hemma så spydde jag faktiskt ganska mycket.
Vi va stensäkra på att jag hade någon magsjuka så jag stannade hemma. Tills på morgonen då jag var tvungen att hämta sakerna i stallet. Och sen kände jag mig mycket bättre så red också.. Nu känner jag mig dock sämra igen.. vet inte om jag går till skolan imorgon eller inte?..

Idag ska jag i alla fall bara vila och kolla film. Och blogga lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0