I love

Det är så himla roligt att läsa alla anonyma, fula, pikade kommentarer. Sånt som man bara kläcker ut sig för att dom inte har något annat för sig. Jag fick en pik om att det inte var något schabrak när jag hoppade nico x) Sen har carina fått typ kommentarer om att hennes nosgrimma sitter fel eller något, jag menar hur mycket ser man på en bild :P Sen har vi fått kommentarer om hur vi rider m.m att vi bara rider i samma varv och att då blir hästarna snea och att vi rider fel!
Det är faktiskt grymt roligt att läsa domma kommentarerna xd
HAHA-fortsätt så x)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det med pannbandet var inte en pik? :P

Hon skrev såhär: "tänkte även nu går ner och lagga mitt pannaband"

Då undrade jag vad som hade hänt med hennes pannband. Inget illa menat alltså.

För vet att hon köpte ett nytt i Göteborg när hon var där, så undrade om det var de som hade gått sönder.

2011-04-23 @ 15:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0