INGEN RIDNING

Det blev ingen ridning idag alls. Lektionerna va inne och om vi skulle rida inne skulle det inte gå förens vid 7. Det började blåsa och regna som satan när jag skulle rida och han gick runt och jag kom inte ens upp .. Tror inte han gillar blåsten så mycket. Efter en stund gav vi upp. Både jag och Moa ska ju dit imorgon så vi tar det imorgon istället! Då kan vi vara inne!
Så vi tog in honom och när det blev lite uppehåll släppte jag honom i paddocken och det är första gången jag ser honom springa för han tycker det är kul. Han brukar alltid vilja stå stilla och inte springa alls, men idag var han glad och sprang jättemycket! Han fick sådär jättefina steg. Och kameran glömde jag SÅKLART hemma :(
SÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄR SNYGG VAR HAN! Och nej han hade inte lindor, det är hans strumpor xd Ganska grym va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0