Köpenhamn

Nu sitter jag på lounghen och gör absolut ingenting. Detta är absolut sista bloggningen innan USA fasst denna är ju inte från sverige utan från danmark x)
Vi ska i alla fall snart åka flygplan i 8 timmar. Och jag har redan suttit på tåget i 4 timmar. Så alla ni som precis vaknat, godmorgon! Jag gick upp kl halv 5.
Jag har tyvär inte så mycket att säga, men jag fick precis reda på att vi sagt upp våran kalleanka prenumation som vi prenumererat på i 15 år MINST! :'(
Snart ska jag gå och hämta lite nutella och äta :D:D GOTT!!

Nej allmänt skitsnack. Jag hann aldrig fixa några tidsinställda inlägg igår, men jag bloggar under tiden jag är i USA!
Ses väll snart då! PUSS

Kommentarer
Postat av: Natalie

När kommer svaren på frågestunden upp? eller jag kanske missat dom? :o

2011-04-24 @ 03:03:50
URL: http://hakkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0