Lamicell transformer

Hjälm Transformer från Lami-Cell
Ska du köpa hjälm? Då kan jag tipsa om Lamicell hjälmen som just nu bara kostar 639 kr HÄR!
Jag har själv länge faktiskt funderat på en och velat ha en som jag kan ha hemma på sommaren och kanske även på någon tävling någon gång. Men mest på sommaren. För att min Charles Owen inte ska blekas.
Men det känns som att om jag säger till mamma om jag vill ha en så kommer hon döda mig x) HAHA
Men det är ett bra pris för en überskön hjälm som passar super på sommaren!

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: gör det ;D du kan ju få det på avbetalning eller något.. behöver inte ha alla pengarna på en gång :)

2011-04-29 @ 14:54:56
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

sv: det glider inte under sadeln, utan ligger still :)

Det är eftersom alla sadlar brukar åka fram på soccan som jag inte kan ha ett schabrak med mycket stoppning, för då glider sadel iväg

2011-04-29 @ 15:38:45
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0