lördag

 detta har jag gjort idag:

- ridit zac
hur det gick berättar jag i enskilt inlägg senare.

- ridit wilma
 
red i paddocken med snodden,hon ställde sig ett antal gånger och när hon hade ställt sig galopperade jag
 henne sen var hon hur fin som helst. hon har svårt för höger varvet så arbetade en hel del i det varvet.
 jag kan ju berätta att jag har bra balans,då jag red utan stigläder och hon ställde sig ganska rejält vissa
 gånger,haha. men hon skötte sig fintfint förrutom det. har en bunt med bilder och en del blev duperfina,
 vill ni se?

 - smörjt saker & städat bland saker
 
städade ur linas låda och plocka igorning och så såg jag en larv på hennes padd och jag skrek som fan
 och då börjar lina gapskrika så jag blir så jävla rädd så jag skrev ännu mer! haha. rengjorde senskydd,
 smörjde träns,sadel och plockade igorning.

 - la upp kvällsmat och kvällsfodrade
 
tråkigaste av allt.. men jag levde över ;)

 - smakprov från jag red wilma,om ni vill se mer så som sagt komentera.


Kommentarer
Postat av: Lina Jonsson

Jag vill se bilderna ! :D

2011-04-09 @ 21:56:33
URL: http://beeeeautiful.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltid kul med film :D

2011-04-09 @ 22:01:16
Postat av: Julia G

Vill se fler bilder ! :D

2011-04-09 @ 22:33:12
Postat av: Linnea Rangbäck

Jag vill se :D<3

2011-04-10 @ 15:31:21
URL: http://ponnnyrytttarna.blogg.se/
Postat av: Helena

Vilka fina bilder! :D

2011-04-10 @ 18:13:03
URL: http://travgalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0