Lurad.. haha

Kan ju säga att jag verkligen blev lurad idag..
Eller egentligen var det inget planerat x)
Sara hade sagt till Sofia att det hade varit inbrott i stallet och då sa Sofia det till Anna Och en halvrädd Anna sa det till mig. Tror ni inte jag också gick på det då? :o Jag blev en ANING rädd faktiskt.
Men sen kom jag på att det var första april så var tvungen att fråga Sara om det var ett skämt och såklart va det de x)
LURAD känner jag mig x)
Jag har inte fått till något riktigt bra skämt idag så funderar på att blåsa någon i stallet.
Men hur lixom? Jag haer ALDRIG lyckats blåsa någon.. aldrig.
Funderar starkt på att hämta mina kryckor och lossas att jag brytit benet x) haha. Fan va kul det skulle vara.

Men nu ska jag cykla till stallet och borsta och mysa med min ponny en massa.
Och idag hänger kameran med så det kanske blir några foton. Går nog en sväng med honom eftersom han går i liten hage nu.
Ses senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0