Morgonpigg

Igår vaknade jag kl 6 av mig själv, kunde somna om efter en stund och idag vaknade jag kl 7 men kunde inte somna om. Jag är verkligen morgonpigg eller?
Idag ska jag i alla fall ta tag i mina skåp som jag sagt ett tag. Det är städdag idag i stallet och då kommer det massor av folk och städar, inklusive min mamma xd Så jag måste nog hjälpa till lite, och om det är en plats ledigt för att tvätta transporten och om det nu ska göras(?) så har jag tjingat en plats där x) HAHA!
Och sen äter vi korv och efter det ska jag städa mina skåp då. Sen blir det ett Longeringspass för Dusten som är hans såkallade "vilodag".
Jag har inte haft så bra struktur och uppläggning på min ridning senaste tiden, gör något när jag tycker det passar. Men jag ska bara rida tre dagar till sen blir det Moa som tar han om honom i 12 dagar. Och sen när jag kommer hem iegn ska jag börja träna lite mer på allvar. För den 15 maj är det klubbhoppning och den ska jag vara med på PUNKT. Klasser och skit får vi se sen. Men jag ska vara med i alla fall :D
Och när jag kommer hem igen så ska jag börja rida ute i paddocken igen. Har inte gjort det på att tag. Han koncentrerar sig inte på mig ett dugg utomhus och då har jag valt att vara inne nu när vi har tränat för Malin och senaste tiden. Men nu har jag börjat rida med inspänningarna och då kanske han jobbar på mer, så ja så är det!

Men idag lovar jag att kameran ska ta några bilder istället för att bara ligga i skåpet hela dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0