Nellan

idag var det nellans tur att hoppa och bestämde mig för att hoppa på åkrana på lite mer naturhinder!
vilket uppskattas något enormt från både nellan & mig. och man kan även träna på kondisen lite
samtidigt,då man har stor yta på att galoppera,och variera tempot bra.

nellan var på toppenhumör och var shit pigg! och hade ett sug framför hindrena och var helt enkelt riktigt
taggad! och hon drog lite med mig också,haha. men hon var riktigt fin och hoppade när hon kom fel osv
och hon var framåt och man behövde bara vara lätt i handen och hålla om med benen. och hon fick jätte
många fina runda språng!

synd att jag inte fick några bilder då hon var så fin.. men nästa gång jag hoppar henne ska bilder knäppas
och det kan jag lova er! .. ni får bara påminna mig hehe (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0