rädslan att misslyckas

lärarna har rätt när dom säger att rädslan är att misslyckas.
man är rädd för att misslyckas,vad folk ska säga,tycka osv

storbloggare säger eller kan skylla på dom får press från läsarana att det måste se bra ut osv men igentligen
det sitter nog en varje gång en rider på  en tävling och dömmer folket som rider. så det är ingen skyllnad på
att ha blogg eller inte igentligen,så som storbloggarna uttrycker sig att läsarna dömmer dom,men dom kan
lika gärna råka dömma en som rider som inte har blogg.

men visst folk kan dömma och det är inte alltid roligt att höra att folk ''klagar'' men utan motgångar
kommer man inte framåt. och lika gärna som en läsare kan se en storbloggare rida i verkligheten och
dömma dom då kan läsarna dömma dom igenom en dartaskärm.

dom som inte har blogg.. det är dom det igentligen är synd om. om det är någon det ska vara synd om för
bloggarna har en anledning till varför folk kollar på dom tex det har inte dom som har blogg. så jag tycker
faktiskt inte man ska skylla på bloggen om folk kollar och dedära på en tävling.

jag bara kom på det nu och var tvungen att dela med mig av mina tankar,så där har ni det!
kan ju berätta att jag inte har emot storbloggare utan detta var mer en tanke.
vad tycker ni? vill ni ha mer ''åsiksinlägg'' eller inte?
vad tycker ni om det jag skrev,förstår ni vad jag menar?


Kommentarer
Postat av: NellieB

Håller inte riktigt med. Eftersom fler vet vem ja e å så..kollar dom lixom allt å har en uppfattning att ja ska göra allting rätt. Vinna allt å så bara för att ja har en stor blogg. Ja gör misstag som alla andra. Som förra helgen m Stella. Då skulle ja rida 3an men tog 6an istället. D e mkt fler som tar upp kameran å fotar mej nu än när ja inte hade bloggen. Så att ha blogg gör att fler bedömer dej å även har bildbevis på att jag gjorde fel. Gärna vill d påpeka d. Även om ja aldrig sagt att jag rider bättre än nån annan. Ja e bara 10år å har sååå mycke att lära mej av hästarna å tränare å äldre tjejer. Ja gör fel varje dag. Men ja vill lära mej å då måste du göra fel ibland. Men folk förväntar sej lixom att ja ska tänka på allt å göra allting rätt..bara för att ja har stor blogg.



Kram Nellie

2011-04-22 @ 09:47:57
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0