RESTEN AV KVÄLLEN?

Nu är bara min fråga vad jag ska göra resten av kvällen? Jag tänker inte gå utanför dörren har jag bestämt i alla fall. Ska sitta hemma hela kvällen och bara göra precis som jag vill. Men jag har lång tid på mig. Flera timmar och jag vet inte vad jag ska göra..
Så jag vill att ni svarar på min fråga.
Vad vill ni se på bloggen ikväll?

En riktigt genomtänkt outfit? - om du tar detta alternativ måste du ge en färg som ska vara huvudfärgen i outfiten.

Utvärdering om någon pryl? - I så fall vilken, kan vara vad som helst, som jag har eller inte!

Filmtips.

Bildbomb- på vad i så fall?

Långt inlägg om hela prosessen med Dusty. Från första början till idag och även jag tänkt i framtiden!

Kan inte komma på så mycket mer så det är detta ni har att välja på. Jag räknar inte med så många kommentarer, men den kommentaren som får mest röstwr kommer upp idag, den som får näst mest kommer imorgon osv.


Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas på ett inlägg med filmer och bilder om prosessen med Dusty (Y) Gärna ovisade filmer och bilder ! :D

2011-04-08 @ 19:47:21
Postat av: Josefine

Dusty grejen ;)

2011-04-08 @ 21:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0