rubrik

Tisdag och skitvarmt. Jag har ingen aning om hur dagen kommer se ut idag. Nått vi får se! Idag är det i alla fall jättevarmt och shortsen åker på, och blir nog även en stund vid poolen. Ingen badning men sola! Vi ska även utforska stan tror jag, kolla vart det finns lite shopping, kolla på kända saker m.m.
Det blir bara mindre och mindre saker för mig att skriva så försöker klura ut så mycket roligt som möjligt!
Om någon dag ska ni säkert få lite bilder härifrån!
Men jag ska fixa mig nu och ja, bloggar mer ikväll(natt för er) så ni har något att läsa imorgon!
För er som inte vet är jag 6 timmar efter er ;)

Och lite fort om Dusty - Jag pratade med Moa innan! Hon trodde det var något i hans ben då det tydligen sett rätt lustigt ut, men Sofia trodde det var något i ryggen och det tror jag och mami med. Hon skulle kolla igenom hans ben och hovar och sen skulle hon be någon ridlärare kolla på honom också. Men jag tror och hoppas det är något i ryggen, då det är lättare att få bort. Och då kan hon longera honom utan några problem!
UPD: Linda(ridläraren) trodde det bara var spänningar i ryggen!

Mer vet jag inte!
Washington DC Day Trip
hälsningar från DC :P

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: det vet jag inte riktigt, men nåt medeltids hej och hå är det iallafall :)

2011-04-26 @ 16:17:11
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Cornelia

hälsa tillbaka :D XD

2011-04-26 @ 17:34:29
URL: http://corneliaochgucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0