Seg dag

Jag fick stanna hemma från skolan idag, harr fått ont i halsen under natten, blivit snuvig och nu har min huvudvärk kommit tillbaka. Men jag behöver göra massa saker här hemma ändå så det kanske bara var bra! Än så länge har inte så mycket hänt, har suttit och svarat på tre mail, ett av dom var från ponnyakuten.. hmm? Ska svara på ett till om barnkalas. Jag har grymt mycket att fixa nu känner jag. Någon som kan döma stilbedömningen den 23/4 på maskeradhoppningen, sen behöver jag fixa några funktionärer till samma dag. Och så det här med barnkalaset då. Och jag är ju inte hemma någon av dagarna så blir en aning knepit.
Men det ska fixas innan jag åker, eller om någon har lust att hjälpa mig..
Sen om jag får tid ska jag skriva lite på min låt som vi gör i musiken x) haha. Och så ska jag plugga tyska för vi har prov imorgon! Sen får jag se om jag ska rida idag, han behöver trots allt gå, sen är det bara frågan om jag får rida för mamma. Och så måste jag packa lite. 
Och emellanåt ska jag hinna blogga lite.
Just nu sitter jag och kollar hormanship filmer på YT, med tron om att få lite saker jag kan göra med Dusten.
Men ska snart ner och äta för mitt huvud dunkar .. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0