Sjuk

Som jag faktiskt trodde så stannade jag hemma från skolan idag.. Vaknade inatt och hade galet ont i magen och så är jag så himla trött för har knappt sovit något i helgen.
Så jag gick i alla fall upp nyss och är fortfarande trött och inte speciellt hungrig eftersom jag har ont i magen..
Men jag kan i alla fall sitta vid datorn och blogga bra och fixa massa inlägg i utkast.

Jag tror också att vi kommer få upp designen på bloggen idag. Och jag måste erkänna att jag tycker den är galet fin faktiskt! Den vihar nu är så gråå och tråkig ;)

Sen kanska jag ska till stallet en stund för hovslagaren kommer. Dust ska nog vila också vilket är bra eftersom jag inte är 100%

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0