SKOLA

Bloggar nu för jag hinner nog inte det sen. Ska till skolan och efter skolan drar jag direkt till stallet. Om jag hinner ska jag prata med Malin lite innan hon åker hem. Sen ska jag rida Shaggy och jag ska rida barbacka om det går. Tror inte det kommer gå lika bra idag som senast men man kan ju alltid hoppas. Då hade han ju trots allt vilat ett bra tag.
Efter det vid kl 4 ska jag rida privatlektion för Malin på Dusty. Hoppas jag får en del utrett. Och efter det blir det Hoppning på Rhona! En bra dag med 3 super hästar! :D
Sen kommer jag hem och bloggar på kvällen. Men som sagt, onsdagar är tajt med tid så brukar inte hinna med så mycket uppdatering. Men ska försöka.

Först ska jag till skolan!
bild i repris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0