Sömnproblem

Jag har verkligen börjat sova dåligt och nu har det tagit kål på mig dagligen också. Innan har det aldrig blivit något av det men nu har det slagit ut. Förra helgen vaknade jag kl 7 både lördag och söndag UTAN väckarklocka. Hela veckan har jag vaknat innan väckarklockan rinder vid halv 7  eller har jag vaknat mitt i natten och sovit skitdåligt. I lördags vaknade jag vid kl 6 och kunde somna om till kl 7. Igår vaknade jag kl 7 och kunde inte somna om. Idag vaknade jag vid halv 5 och kunde inte somna om. Jag har även testat att vara uppe halva natten (till kl 4-5) men jag vaiknar ändå mellan 6 och 7. Och nu har mitt huvud börjat strejka. Det känns verkligen som att det ska explodera.
Så jag ska ta några panodil, ett stort glas vatten och så ska jag lägga mig och sova tills vi ska åka till stallet!
PRECIS sådär känner jag mig :o

Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Sv; Aha! Ja det är han. :) Men jag har sett flera fuxar som har grå man och det är en riktigt fräck kombo!

2011-04-18 @ 21:13:26
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0