STALLET

Nu ska jag byta om åka till stallet. Jag har inga speciella planer för ridningen eftersom Moa ska rida, eller jag ska rida lite innan sen ska hon rida och sen har vi tänkt att hon ska rida någon gång nästa vecka bara hon så hon får känna på honom lite mer. Han är ju trots allt ganska speciell..

Jag kommer skriva hur det har gått och så ikväll! Kanske tar med kameran och filmar lite när Moa rider, men det är nog inget som kommer upp om hon itne går med på det:P

Sen om jag hinner ska jag försöka smörja lite och städa i mitt skåp som har blivit ett KAOS! Jag har ju ingen täckeshållaren på min box som alla andra har, och jag har inte så mycket mer än en sadelhängare och en galge till mina benskydd och så skåpet såklart, så det blir lite trångt, haha!
Vill ta en massa bilder också så kanske tar med kameran, kanske blir en och annan bild på honom?

Moa och Shaggy får stå för bilden! Det är alltså hon som ska rida honom!
Och jag måste utan tvekan säga att hon är superduktig! Lite som en förebild, dock rider hon helst dressyr , haha!


Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

I sadelkammaren så finns det ju täckeshängare :)

2011-04-08 @ 15:31:23
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0