STALLET

Hemma från en lång seg skoldag. Nu ska jag sätta på mig lite andra(varma) kläder och åka till stallet. Idag ska inte jag rida utan Moa ska rida igen. Men jag tänkte longera honom lite innan och sen ska jag kolla med Moa om hon vill ha inspänningar eller inte. Men jag ska i alla fall inte rida.
Jag kommer skriva mer när jag kommer hem om hur det har gått.

Och så ska jag försöka ta tag lite i bloggen och göra lite roliga inlägg.. känner att jag mest bloggar om dagen typ ;)

Astor får stå för bilden ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hihi :) Fin blogg må jag säga, kanske du kan lägga upp mer inlägg om utrustning m.m? =)

2011-04-14 @ 21:39:27
URL: http://basjkir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0