Stallet m.m

Och det är tillåtet att bli åksjuk för jag vet inte hur man håller kameran stilla x)
Så som jag har målat var alltså så jag gick när jag filmade ;)

Och här kommer en bild på mer av våran anläggning! Svårt att få med allt, en hae syns inte på bilden och bara halva shettishagen x) Det röda är i alla fall våran "slinga" en ridbana typ ;) Och alla gröna är hagar, det sträckade är för vi kan "stänga av" den delen av hagen.
Här längst ner är det en hage till höger också, som inte syns. Och den hagen till vänster om det sträckade är mycket större, men det finns inte med på bilden :)

Kommentarer
Postat av: Julia Gustavsson

Vi är så nöjda så ! (Y)

2011-04-17 @ 10:20:43
Postat av: amanda

Vad fint & stort stall! Smart av dig att lägga upp ett filmklipp så man får se hur stallarna ser ut. Trevlig blogg har ni också :) Hälsningar Amanda, en del av TeamDalarna! :)

2011-04-17 @ 20:31:02
URL: http://teamdalarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0