Stallet

Jag fick följa med till stallet :D Och efter att ha kommit ut i luften, det fina vädret och ha fått röra lite på mig så mår jag mycket bättre. Mår fortfarande inte helt bra men ska nog till skolan imorgon.
Jag longerade Dusty lite men han var lite öm efter skoningen så blev inte så mycket.
Fick också höra av hovslagaren att dom som skott honom innan hade satt en framsko och en baksko på bakhovarna.. och att dom hade skott snett så ja .. Hahah.
Nu ska jag i alla fall plugga & sova så blir inget mer från min del idag ;)


Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Soccan hade bakskor runtom när vi köpte henne.. x) lustigt vilka hovslagare det finns

2011-04-04 @ 22:54:10
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0