Sur som ettika

Idag har varit en helvetes dag. Jag har varit sur hela dagen och jag har inte något att vara sur över men är bara jättesur. Min kära familj är ute och går, men jag mitt sura as stannade framför datorn på hotellet.
Känner att jag ville ha lite egentid att göra ingenting. Så jag tänkte skriva lite på min lista "20 saker jag ska göra innan jag fyller 20" haha ;) Och så ska jag blogga lite och göra något bra.
Jag kommer i alla fall sakna detta jättemycket, även om washington är mer "luftigt" och grönt och fint så älskar jag NY. Underbar stad verkligen.. jag skulle kunna bo här.
Men nu ska jag fixa en outfit och sen ska jag glo film. Så vi ses!
Bjuder på bilden x) Visst är vi ena riktiga supermodeller ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0