TÄVLING

Jag hade ställt klockan på 8.00 och trodde jag aldrig skulle komma upp för jag gick och la mig vid halv 3 eftersom jag letade upp klippen på youtube sen. Värdens dåligaste slut .. dock såg jag att det fanns en till säsong och då kanske allt löser sig! I alla fall somnade jag runt halv 3-3 och vet ni när jag vaknade? Jo, klockan 7!!!
Och jag kunde inte somna om och var pigg.

Jag som ville sova idag..

Men idag är det klubbdressyr. Jag ska inte vara med men ska fota nästan alla tror jag. Ska få låna Emmys objektiv med ;) Så hoppas på lite bra bilder! :D

Bild från någon annan lokal dressyr. Bild i repris men har lagt in dom andra på hårddisken och orkar inte gå in på den :P

Detta leder också till dålig uppdatering av mig idag tills jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Matilda och Elin - HÄSTBLOGGRE!

Kolla in våran hästblogg! :)

Kramisar

2011-04-10 @ 09:36:20
URL: http://teampf.blogg.se/
Postat av: marina

såg att du fotade! =D

om du fick några fina bilder på min pålle får du jättegärna skicka dem! min fotograf filmade ritten så ja har inte så mkt bilder från just uppvisningen ;)

2011-04-10 @ 14:01:59
URL: http://vikinghaleryd.blogg.se/
Postat av: marina

såg att du fotade! =D

om du fick några fina bilder på min pålle får du jättegärna skicka dem! min fotograf filmade ritten så ja har inte så mkt bilder från just uppvisningen ;)

2011-04-10 @ 14:02:17
URL: http://vikinghaleryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0