Tävlingsdag i ERK

en galet grym tävlingsdag idag och jag är nöjd över pollarna som bara den.
hästarna var glada,pigga,duktiga och framförallt bäst.

har 8 filmer från dagen. vill ni se? KOMENTERA!

WILMA
Wilma LD (70 cm): pigg,busig och gjorde det jag bad henne om,hon var ur läcker och var galet fin!
blev en nolla och en rosett vid utgången :)

KELLY
Kelly LD (80 cm): två stopp, jag fick inte ihop henne och jag bad henne inte då att hoppa.. så det blev
som det blev,men det var helt mitt fel. men jag är jätte nöjd :) gjorde en omstart och då fick jag ihop
henne i ''form'' och var nolla.

Kelly LC (90 cm): galet fin,fick ihop henne bra och svängarna blev bra i omhoppningen. precis lagom.
dubbelnolla och vann!

ZAC
Zac LC (90 cm): kan börja med att säga hästen är bäst<3 lyssnar galet bra på det jag säger till han.
vilket gjorde att han var galet lugn och rundan blev super. helt klockren och jag var dubbelnolla och
vann!

Zac LB (1m): bästa ponni<3 mer fart men högre hinder så det blev bra också. lika klockren här också
jag var lite mesig i början,sen satt jag gasen i botten och var dubbelnolla och den enda utan fel så jag
vann denna också! :D

3 vinster och en clear round rosett.. jag kan inget annat än vara nöjd!


Kommentarer
Postat av: Linnea Rangbäck

Jag vill se film! :D<3

2011-04-16 @ 21:27:27
URL: http://ponnnyrytttarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill se :)

2011-04-16 @ 22:11:09
Postat av: Carro

JAG VILL SE :D:D

2011-04-16 @ 23:31:47
URL: http://ponyfocus.blogg.se/
Postat av: Julia Gustavsson

Vi kan väl inte heller säga mer än:

-Grattis! :D

2011-04-17 @ 10:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0