tävlingsresulatat

LB A:0/A:0
ett stop på sista i omhoppningen.
jag kan ju berätta alla som såg ritten att han drog gärnet med mig igenom att ta ner huvudet efter
hindrena och bara helt enkelt dra och blir shit stark,så gick fortare och fortare. och när han dra ner
huvudet efter hindrena och drar blir jag i obalans och då blir han också det.. och jag red shit dåligt,
inte nöjd alls men jag var snabbast typ fyra felare i omhoppningen. blev en 5 placering ^^ efter mål
blev det tvärnit,då han lyssnade helt plötsligt.. hm..?

sen var det mountin horse cup shit och då var det stilhoppning och då pratade stildommaren efter varje ritt
hur det såg ut osv och han sa BARA negativa saker om mig & zac. då allt han sa hängde ihop med att det
gick för fort. men jag ska säga att han måste gå i ett högre tempo för han är sån,visst den klassen gick han
lite för fort..

LA A:0
nolla! shit denna rundan behövdes efter andra skitrundan.. för shit vad han var fin :') trött och precis lagom
pigg! fick även komentarer efteråt att det såg bra ut och det kändes bra också. och sen ska jag säga er att
jag tog längst vägar av alla i LA:n tror jag.. men blev endån en 2 placering! man vinner ganska mycket på
hans galopp,då han har så stora steg!

mamma berättade när vi var vid lastbilen efter LA:n att folk hade sagt ''kolla det är den stökiga
ponny osv och pekat på zac'' haha
vrf dom sa så förstår jag,för vi gjorde skänkelvikning från vi kom
in på prisutdelningen tills vi hoppade av,hihi. taggad ponny om något<3

kelly fick följa med så red vi henne efter jag tävlat på terrängbanan och hon skötte sig utmärk och tyckte
det var super skoj! hihi.





Kommentarer
Postat av: Michelle Eriksson

Jag såg din L:A & det såg super ut!! :)



Din ponny är jätte fin! hihi

Kram

2011-04-28 @ 20:48:22
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0