TISDAG = CHILL

Jag ska snart dra mig till gympalektionen. Efter den drar jag hem igen för vi har typ 2 och en halv timmes håltimme. Får se vilka som följer med, vi ska glo på film och tjocka oss! Sen drar vi till skolan igen och har musik och SO.
Ganska chill dag va?
Synd att man inte slipper musiken bara, jag rent ut sagt HATAR musik.. måste dock bero på läraren.
Sen efter det idag tänkte jag longera Dusty, han brukar bli riktigt fin dagarna efter jag longerat. Han brukar stå stilla när jag sitter upp och så. Sedan brukar han inte vila någon dag i veckan för han har så mycket energi så ett lungt longeringspass ska nog funka!

Nu ska jag ta på mina gympakläder och dra till skolan! CYA
Såhär ser jag ut för tillfället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0