To school

Har inte riktigt lika ont i magen idag men det är defenitivt kvar. Men jag kan gå till skolan i alla fall. Vi har idrott nu på morgonen och sen slöjd, musik och so. Hatar musik så grymt mycket så denna dagen är as seg ;)
I alla fall efter skolan ska jag till stallet och rida Dusten. Han har en jävla energi alltså, måste rida av honom det. Så han inte behöver få några spattryck.. Det är inte så lätt att få stopp på dom. Jag har alltid lärt mig att om en häst blir rädd ska man sätta den i jobb, typ skänkelvikning eller något liknande men när han blir rädd och man gör det springer han bara ännu mer.. Haha.

Men innan stallet ska jag ju som sagt till skolan. Så jag bloggar mer efter skolan och ikväll!
GALET gammal bild x)

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: martin är bäst ;)

2011-04-05 @ 09:58:25
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0