UTRUSTNING HEMMA?

Vad tycker ni att man ska ha för utrustning hemma?

Själv har jag inte så mycket att välja på, så jag brukar använda mina lite billigare sakerna hemma och spara dom fina sakerna till tävling.

Tycker ni att det är lika viktigt att vara snygg hemma som på tävling?

Vissa  har ju egen hästgård och där är det ju ingen annan som ser, jag har juj Dusty på en ridskola och då ser alla andra..
Vad tycker ni?

Är det viktigt med dyra och snygga saker hemma?
Om jag vet att någon ska fota kan jag byta till något snyggare ibland :)

Kommentarer
Postat av: majja

Jag är väldigt mån om vad jag har på mig/min häst, har alltid fina saker och matchar för jag tycker det är kul och jag gillar att se bra ut. Står ju i ett stall där man kan se ut precis hur man vill utan att någon bryr sig fast jag tycker det är kul att se bra ut iaf ^^

2011-04-06 @ 18:22:04
URL: http://hestochponni.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Det är väl egentligen skitsamma, hemma är väl det viktigaste att ha saker som är rena och fungerar bra till hästen och ryttaren! På tävlingen kan man vara lite snäppet finare :)

2011-04-06 @ 19:06:30
URL: http://ridersjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0