Världens största

Idag har jag varit på Macy´s, världens största shoppinghus. Och vet ni vad jag köpte?
EN TRÖJA!
Inget mer x) Ganska sjukt. Men nu har jag i alla fall varit i världens största shoppingcenter ;)
Och så har vi kollat in lite på madisons square garden.
Sen åkte vi till Madame tusseods (stavning) och jag vill bara påpeka att Justin bieber är kortare än mig x) Och att jag stod och dreglade lite framför Robert pattinson, fick lite snea blickar men jag var bara tvungen! Inte för dom ser jätteverkliga ut, men åh han är så snygg!

Sen gick vi till Hard Rock café och nu kan jag även checka av new york på min samlarlista av tröjor. För er som inte vet samlar jag på tröjor från olika hard rock cafe ställen!
Sånahär :
Sen gick vi hem och snart ska jag sova, klockan är inte så mycket men mitt dygn är inte helst omställt ännu! Är väll bara att kämpa på tills man däckar!

Dock kan jag säga att mina ögon är glada idag, har sett SÅÅÅ många supersnygga killar! Helt galet.
Nej ni är nog inte så intresserade? Vi ses! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0