Vill du ha din egen robert pattinson?

Föst: Förlåt för tråkiga, icke häst inlägg fulla av killsnack (A)
Till det andra: (rubriken)

Är du i 19-23 års åldern typ och är helt galen i Robert Pattinson och inte har något emot att flytta till Washington så kan jag ge ett förslag till världens snyggaset killes kopia!
För både idag och igår har jag varit i Pentagon City (ett shoppingcenter) och nere vid alla resturanger är det en kille som står och säljer smycken och han ser exakt ut som robert.. Asso först visste jag inte om det typ var han x) 
Galet snygg var han och asso han var exakt likadan som honom.. Och jag kan lova att jag glodde på honom hela tiden när vi åt, tillslut glodde han lika mycket på mig x) HAHA
Jag typ smälte.. Om jag bara var nååågra år äldra.. haha!
BTW så hade han sånna ray ban glasses som robert pattinson har också (A) HELT SJUKT!
Ska fixa lite roliga hästinlägg sen så ni slipper mitt killsnack! XD

Kommentarer
Postat av: carina

sv: hahah tycker synd om dig.. för den gången ska jag åka transport med amanda x) haha! typ samma sak här mamma gillar inte heller främligar x) fast hon har redan träffat dig.. xd



aja,snacka om det när du är i sverige? ;)

2011-04-29 @ 10:03:38
URL: http://ponyfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0