ZAC - 21 APRIL

ska uppdatera massor nu på påsklovet så amanda har något och läsa på kvällarna!
då hon skällde på min uppdatering idag på träningen.. förstår inte vad hon menar ?

björne träning idag var det som gällde! vi hoppade tex trippelbarr,upphöjda bommar och 3 kombenation.
han gick som en klocka så fort jag inte plockade i han för då blir han osäker och tänker antagligen stanna
eller göra omtramp och gå ber jag han hoppa och då blir det knassprång eller att han skruva sig (vilket
han inte gör mycket längre!!) trekombenationen var väll dagens problem,jag tog i han och blev två om-
tramp innan första hindret så skulle lätta på handen och rida han mycket framåt vilket alltid slutar med att
han drar som fan efter hindret.. vilket inte heller är bra då vi försöker arbeta bort det. men sen fick vi
bra språng och sista gången var han riktigt fin!

MEN dagens roligaste var nog efter träningen.. dom trodde nog att vi var dumma i huvudet.. haha

imon om det är fint väder ska det fotas och badas hästar,så hoppas på finfint väder! 

Kommentarer
Postat av: proffset'eriksson

bra carina!! :D



heh majas pappa bara glodde på oss pinsamt

;)

2011-04-21 @ 21:56:40
URL: http://aamaandaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0