ZAC - 25 APRIL

syster red han i paddocken, ett dressyrpass och han gick bra tycker jag. men som sagt han är ganska
svår och är ganska svår att få han att arbeta rätt. men hon gav mig några tips som jag ska prova och
hoppas det hjälper. för jag vill verkligen komma till toppen! men jag fick trava av han och då fick jag
låna systers ''hemma hjälm'' och red i tygskor och hade med kameran så hon fotade lite :)
hjälmen är typ 3 storleka för liten.. haha

kan ju berätta att jag har ca 160 bilder från idag på syster&zac och lina&wilma,och på mig&zac.
då jag har hittat det stora minneskortet igen, glader!

tänkte rensa bilder på mig&zac och se om det blev några fina,isf vill ni ha en liten bildbomb?


Kommentarer
Postat av: linda

Ja det vill vi! :D

2011-04-26 @ 18:53:01
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/
Postat av: amanda nyström

bildbomb :)

2011-04-27 @ 15:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0