ZAC - 26 APRIL

kattaträning idag - var reserv för amanda
hon frågade i början om jag hade ett problem med zac och då sa jag farten,då han drar järnet med mig ca
varje tävling. tror ni inte han är världens lugnaste då elr? go ponny där ja! nej men han var verkligen cool
lugn och var bara hålla om och vänta på han,hihi underbara ponny! hoppade typ en sån där långvarigbana
och så och allting funkade kanon helt enkelt :)

bilder från igår på mig & zac kommer imorgon! håll ut.
btw: kan ju berätta uppdatering kommer inte bli den bästa längre,då jag ta vara på det fina vädret ♥

tygskor är dom perfekta stallskorna!..


Kommentarer
Postat av: alice

haha du och jag har likadana stallskor ;)

2011-04-26 @ 23:15:12
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0