ZAC - 27 & 28 APRIL

onsdags: ut i skogen och galopperade två varv på slingan! gjorde tempoväxlingar osv

igår: red barbacka i paddocken för jag skulle ta ett lugnare pass idag så fick bli barbacka i paddocken.
lösgjorde han och arbetade i ett lungt tempo vilket fungerade super! man kom åt han mycket bättre och
han lyssnade super verkligen! red över lite cavaletti och lite galoppbommar och samma sak här,det
fungerade super och han fick arbeta riktigt då han fick gå i ett lungt tempo och verkligen arbeta med formen.
blev ingentligen jätte lungt då jag red ganska riktigt, red i ca 45 min.



Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Okej, jag smsar dig när jag är hemma :D:D<3

2011-04-29 @ 14:16:46
URL: http://ponyfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0